بسته‌ی محتوا 360

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. بسته‌ی محتوا 360

امروزه حضور آنلاین برای یک کسب‌وکار از اهمیت قابل‌توجهی برخوردار است. شرکت‌های بسیاری با یکدیگر رقابت دارند. ایجاد فضایی یکپارچه در تبلیغات، پیشتازی در رقابت را به همراه خواهد داشت. برای ایجاد فضای یکپارچه تبلیغات، بسته محتوا 360 با سرفصل های زیر پیشنهاد می شود:

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

بسته‌ی محتوا 360

 

  • تبلیغات هدفمند متنی و بنری
  • تولید محتوای وب و شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات ایمیلی

بهینه‌سازی موتورهای جستجو

اهمیت SEO ازآنجا ناشی می‌شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای دسترسی به مطلب یا محصول موردنظر خود استفاده می‌کنند. به‌ عنوان ‌مثال در گوگل و یاهو، اکثر مردم فقط به صفحه اول نتایج جستجو نگاه می‌کنند. بنابراین برای داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، این مسئله الزامی است که سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو قرار گیرد. علم بهینه‌سازی موتور جستجو به روش‌های فنی مانند عنوان صفحه مناسب، تگ‌ها و متا تگ‌ها، کلمات کلیدی و عبارات کلیدی و توضیحات مناسب سایت و کلا محتوایی که موتورهای جستجو به آن‌ها علاقه‌مند هستند، اشاره می‌کند. برخی از فعالیت های اصلی SEO در ادامه تشریح می شوند:

بسته‌ی محتوا 360

  • بهینه‌سازی ساختار کد سمت-کاربر
  • بهینه‌سازی در معیارهای کیفی ازجمله کارایی و سرعت بارگزاری
  • برچسب‌گذاری
  • دسته‌بندی صفحات
  • بهبود آدرس‌دهی صفحات
  • تحلیل آماری از طریق گوگل وبمستر

تبلیغات هدفمند متنی و بنری

تبلیغات متنی بر بستر موتورهای جستجو مانند یوز و پارسی جو (نمونه های داخلی) و گوگل منتشر می شوند. تبلیغات بنری به انواع تصاویر و انیمیشن‌هایی اشاره می کند که در شبکه تولید کنندگان محتوا از جمله سایت ها و بلاگ ها منتشر می‌شوند.

بسته‌ی محتوا 360

 

  • ایجاد و مدیریت کمپین‌های تبلیغات بنری
  • ایجاد و مدیریت تبلیغات متنی
  • تحلیل آماری با گوگل انالایتیکس برای بهبود تبلیغات

تولید محتوای وب و شبکه های اجتماعی

برخی از سرفصل های تولید محتوا در فهرست زیر ارائه شده اند:

  • تولید و نشر ویدئوهای وایرال
  • تولید و نشر تبلیغات در صفحات افراد تاثیرگذار
  • تولید و نشر تبلیغات مبتنی بر شوخی و تفریح
  • ایجاد صفحه و کانال در شبکه های اجتماعی
  • تولید منظم محتوای تخصصی برای صفحات و کانال ها
  • برقراری برنامه های تخفیف دوره ای برای مشترکین (فالوئرها)

تولید محتوا

با تولید محتوای یکتا، با کیفیت و بروز، گوگل به سایت مانند یک ماشین اسپم که در حال کپی دائم محتوای دیگر سایت‌ها است، نگاه نمی‌کند و این ‌یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. برخی از سرفصل های تولید محتوا در فهرست زیر ارائه شده اند:

بسته‌ی محتوا 360

  • تولید مستمر و منظم محتوا
  • ترجمه محتوای با کیفیت از سایت های خارجی مرتبط
  • ارجاع به سایت های مرتبط و با کیفیت
  • برچسب گذاری
  • قراردادان تصاویر مرتبط با محتوا
  • قراردادن ویدئو مرتبط با محتوا
فهرست