سامانه ملی تبلیغات هوشمند AdBid

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. سامانه ملی تبلیغات هوشمند AdBid

سیستم تبلیغات هوشمند مبتنی بر رفتار کاربر است. در این سیستم تمامی اطلاعات کاربری از جمله موقعیت جغرافیایی، اطلاعات سیستم عامل، زیرساخت، موبایل، کامپیوتر شخصی کاربر شناسایی می شوند و مرتبط ترین آگهی ها به کاربر نشان داده می شوند. هوشمندی سیستم با اضافه شدن امکان مزایده بر روی لغات کلیدی همراه شده و آگهی دهنده می تواند جایگاه نمایش آگهی های خود را اولویت بندی کند. در واقع هرچه قیمت بهتری در مزایده پیشنهاد شود، جایگاه و شانس نمایش آگهی نیز افزایش پیدا می کند. هوشمندی سیستم همچنین به افزایش نرخ CTR و در نهایت افزایش رضایتمندی آگهی دهنده منجر می شود.
قیمت کلیک در  سیستم تبلیغات هوشمند  (AdBid)شناور است و گزارشات مختلفی مالی و آماری در اختیار آگهی دهنده و ناشر آگهی قرار می گیرد.

برخی از امکانات ویژه‌ی سیستم:

  • مدیریت لحظه‌ای کمپین‌های تبلیغاتی، ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی، توقف و بازیابی اجرای کمپین، تغییر در بودجه‌ روزانه و بودجه کل، تغییر در آگهی‌های متنی و بنری
  • نمایش آگهی براساس اطلاعات زمینه، اطلاعات مکانی، نوع سیستم‌عامل، دستگاه نمایش‌دهنده آگهی و غیره برای افزایش نرخ کلیک
  • آگهی‌های بنری و متنی
  • امکان ایجاد آگهی‌های تصویری (بنر) و متنی و انتشار آگهی در سایت‌های مختلف خبری، بلاگ، سرگرمی و شبکه‌های اجتماعی
  • امکان اتصال به شبکه نمایش اینترنتی و تلویزین‌های اینترنتی (IGTV)
  • امکان اتصال به خدمات جویشگر بومی (متصل به جویشگر متنی یوز)
  • نمایش آگهی مبتنی بر جویشگر نقشه پارسی‌مپ
  • اتصال به شبکه‌های اجتماعی (به منظور پوشش روش influencer marketing)
فهرست